Astrologers' Community  

Go Back   Astrologers' Community > Search Forums


Showing results 1 to 25 of 500
Search took 1.49 seconds.
Search: Posts Made By: Blaze
Forum: Introduce Yourself and Your Astrology Background Yesterday, 05:10 PM
Replies: 2
Views: 43
Posted By Blaze
Re: Introducing myself!

Welcome to the forum, Alooshthelord. Enjoy your time here.
Forum: Chat Yesterday, 04:58 PM
Replies: 15,630
Views: 220,451
Posted By Blaze
Re: Random presidential thoughts

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/81jMP1ERKOL._AC_SY450_.jpg
Forum: Chat Yesterday, 04:55 PM
Replies: 30
Views: 373
Posted By Blaze
Re: Will Trump become the first US Dictator?

"We the people" stand in his way. Don't misunderstand, I'm not defending Magilla Gorilla. I also do not like the "throne" that the WH has become, but that's another discussion, I suppose.

But as...
Forum: Chat Yesterday, 04:35 PM
Replies: 783
Views: 24,352
Posted By Blaze
Re: A Discussion Thread About Racism in America

That's good, because there aren't any here.




Yeah and?
Forum: Predictive Astrology Yesterday, 03:12 PM
Replies: 98
Views: 3,592
Posted By Blaze
Re: How does Mercury retrograde affect you?

Ah, Pisces Merc rx. It should be a time of issues, but surprisingly, it hasn't. Perhaps this is due to reception between the square of Gemini and Pisces. Mercury enjoys the square, I'd say.
...
Forum: Chat Yesterday, 02:52 PM
Replies: 15,630
Views: 220,451
Posted By Blaze
Re: Random presidential thoughts

Russians made this meme to avoid detection, comrade.
Forum: Chat Yesterday, 02:38 PM
Replies: 783
Views: 24,352
Posted By Blaze
Re: A Discussion Thread About Racism in America

I like poetry. It's an art that leaves the mind bare and allows one to see the thought process of the other who reads it.

I also like how, as a minority myself, society tells me how I should feel...
Forum: Chat Yesterday, 02:34 PM
Replies: 237
Views: 4,017
Posted By Blaze
Re: What are you grateful for?

Nope, though I will admit my questions lean toward the mundane at times. I haven't tried asking wild ones yet, but one day I'll give it a go.

The information age is amazing.
Forum: Chat Yesterday, 02:27 PM
Replies: 30
Views: 373
Posted By Blaze
Re: Will Trump become the first US Dictator?

In no way shape or form could Trump fool me. I'm no blind follower of any politician from either side, after all. If you wanted to make the case that he was or could become a dictator, you'd need...
Forum: Chat Yesterday, 02:09 PM
Replies: 237
Views: 4,017
Posted By Blaze
Re: What are you grateful for?

The information age we live in. Yeah, yeah, some parts of this age are....unfavorable. But there's never been a better time to be alive. Information sits at our fingertips just waiting to be found.
Forum: Chat Yesterday, 02:02 PM
Replies: 783
Views: 24,352
Posted By Blaze
Re: A Discussion Thread About Racism in America

Muh racism, muh oppression, muh minority-ism.

Complain & whine,
The champagne flavor of the bitter,
Gimme more, gimme more,
The mindless yapping of an almost beggar.
It's cause I'm blue,...
Forum: Chat 02-22-2020, 02:35 PM
Replies: 15,630
Views: 220,451
Posted By Blaze
Re: Random presidential thoughts

Comrade Bernie vs The Trump.....oh boy; no joy.
Forum: Chat 02-22-2020, 02:28 PM
Replies: 30
Views: 373
Posted By Blaze
Re: Will Trump become the first US Dictator?

Trump? A dictator? ...... :lol: :lol: :lol:


Man, I'm impersonal to the man myself. He's certainly a political lumix, but a dictator? Just not seeing it.
Forum: Chat 02-15-2020, 10:51 PM
Replies: 188
Views: 2,904
Posted By Blaze
Re: Random Political Thoughts without Memes

Oh yeah. Not just ours, either.

No matter who becomes president, the coming storm cannot be averted.
Forum: Chat 02-15-2020, 10:30 PM
Replies: 15,630
Views: 220,451
Posted By Blaze
Re: Random presidential thoughts

Anti semitic buddhism: the new age religion. :lol: :lol:
Forum: Chat 02-15-2020, 02:12 PM
Replies: 15,630
Views: 220,451
Posted By Blaze
Forum: Traditional Astrology 02-15-2020, 02:09 PM
Replies: 28
Views: 431
Posted By Blaze
Re: Indicators of DEBASED and ABJECT women (warning: utterly lascivious /shocking)

Thank you for the post. It is clear to me why odds mentioned "Man eater" and "Sag-Sun, Cap Mars" in the same sentence.
Forum: Chat 02-15-2020, 02:07 PM
Replies: 15,630
Views: 220,451
Posted By Blaze
Re: Random presidential thoughts

This is a very Neptune meme. Deep, artistic and hidden behind waves of complexity. It also contains a Pluto tone as a representation of the void.

Nice post, JA.
Forum: Chat 02-15-2020, 01:45 PM
Replies: 15,630
Views: 220,451
Posted By Blaze
Re: Random presidential thoughts

Heavier taxation on everyone for free college! Yay! It's not like taxes are crushing nearly everyone at the moment!

An amazing thing to see would be a politician looking to lower taxes for...
Forum: Chat 02-15-2020, 01:38 PM
Replies: 4,460
Views: 289,286
Posted By Blaze
Re: Playlist of the Week(music)

Perturbator - I Am The Night [Full Album] (https://www.youtube.com/watch?v=-O3cZ3M4hAo)
Forum: Chat 02-15-2020, 01:31 PM
Replies: 188
Views: 2,904
Posted By Blaze
Re: Random Political Thoughts without Memes

Eh. I wouldn't want just anyone to replace him. Comrade Bernie wouldn't be all that great economically. In fact, he'd sink the already sinking ship.

Biden or Bloomberg would keep the status quo...
Forum: Chat 02-14-2020, 01:15 PM
Replies: 15,630
Views: 220,451
Posted By Blaze
Re: Random presidential thoughts

Because the Corona Virus made him unpopular. :tongue:

In reality, it's just to push a narrative. Media exists to entertain and control, nowadays. Can't trust them anymore then you can a politician.
Forum: Chat 02-14-2020, 01:10 PM
Replies: 15,630
Views: 220,451
Posted By Blaze
Re: Random presidential thoughts

Hilary is still around? Thought she crawled in a hole and died off last election. :lol:
Forum: Chat 02-14-2020, 01:07 PM
Replies: 4,460
Views: 289,286
Posted By Blaze
Re: Playlist of the Week(music)

Perturbator - Nocturne City [Full Album] (https://www.youtube.com/watch?v=3-RTw2Mgd3U)
Forum: Traditional Astrology 02-14-2020, 01:02 PM
Replies: 49
Views: 643
Posted By Blaze
Re: Pluto rules Traditional Astrology

You mean to say... The Illuminati?! :surprised:

On-topic: Recently, Dave tried to tell me Pluto was holding Saturn back in my chart. Making the claim that it was giving the gas giant trouble, but...
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump


All times are GMT. The time now is 10:05 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 2005-2018, AstrologyWeekly.com. Boards' structure and all posts are property of AstrologyWeekly.com and their respective creators. No part of the messages sent on these boards may be copied without their owners' explicit consent.