Astrologers' Community  

Go Back   Astrologers' Community > Search Forums


Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.27 seconds.
Search: Posts Made By: Bunraku
Forum: Chat Today, 01:29 PM
Replies: 12,123
Views: 174,359
Posted By Bunraku
Re: Random Thoughts, strictly Text

Wow we are opposites :lol:
I have to try to speak with proper body mechanics (resonating from the front, and diaphragmatic support) to speak loud but masks have ruined this. Now I just have to up...
Forum: Chat Today, 01:19 PM
Replies: 0
Views: 6
Posted By Bunraku
Stop romanticizing post Soviet countries

They are poor and depressed.

Tiktok always makes videos wishing they were communist with this song overlays https://youtu.be/HR5zpFs7YpY :lol:
Forum: Horary Questions on Relational Issues Today, 01:15 AM
Replies: 4
Views: 125
Posted By Bunraku
Re: Are we going to break up?

I think it’s interesting what you are about to do, but he isn’t very receptive of it.
Forum: Horary Questions on Relational Issues Today, 01:14 AM
Replies: 4
Views: 125
Posted By Bunraku
Re: Are we going to break up?

Moon VOC.
Nothing will change
Forum: Read My Chart Yesterday, 01:19 AM
Replies: 9
Views: 176
Posted By Bunraku
This is the worst advice. Fighting in a...

This is the worst advice.
Fighting in a relationship and describing it as fighting fire with fire is the perfect way to ruin it rather than salvage it.
Forum: Read My Chart Yesterday, 01:18 AM
Replies: 9
Views: 176
Posted By Bunraku
Re: I thought Aries sensitive ? Am I being hard on him

Because he’s a human being? The more you nag, or be “brutally honest,” with men the more they’ll end up resenting you. I don’t know what you have to gain by not having a productive conversation with...
Forum: Chat Yesterday, 01:09 AM
Replies: 37
Views: 407
Posted By Bunraku
Re: Can we just agree astrologers are biased politically?

Well then it’s clear the lot of you only listen to left wing politicians and left wing news or lefty “scientists.”
People clearly predicted him winning and people saw him winning from a mile away.
Forum: Horary Astrology Yesterday, 12:59 AM
Replies: 3
Views: 77
Posted By Bunraku
Re: will my parents get divorced?

How is your mom doing? It seems like she’s in a worse off position.
Your dad seems to be in a stronger position.
Forum: Chat 10-18-2020, 10:25 PM
Replies: 37
Views: 407
Posted By Bunraku
No we cannot. Staying on this question

No we cannot.

Staying on this question
Forum: Read My Chart 10-18-2020, 10:22 PM
Replies: 174
Views: 3,576
Posted By Bunraku
Does that sound right to you? Do you ever hear...

Does that sound right to you?
Do you ever hear a normal woman say that ?
“Ugh he has Saturn square Mars LEFT SWIPE!!”
“Omg Taurus rising opposition Mars?? Yes let’s go out”
:lol:
Forum: Chat 10-18-2020, 10:20 PM
Replies: 12,123
Views: 174,359
Posted By Bunraku
Yeah I got mushroom responses too Idk what he’s...

Yeah I got mushroom responses too
Idk what he’s up to these days
Forum: Chat 10-18-2020, 07:02 PM
Replies: 12,123
Views: 174,359
Posted By Bunraku
Re: Random Thoughts, strictly Text

So you’re depressed over Trump?
Forum: Chat 10-18-2020, 06:55 PM
Replies: 37
Views: 407
Posted By Bunraku
Re: Can we just agree astrologers are biased politically?

I think it cut through the BS about people(the moderator I think? ) saying Trumps Mars was immature or defective and somehow Hillary is more advanced. Seems like his Mars is working just fine. He...
Forum: Horary Questions on Relational Issues 10-18-2020, 06:47 PM
Replies: 26
Views: 247
Posted By Bunraku
Re: How does my ex feel for me?

You know the more you pry into his life the more you’re working against your road to getting over him?
Forum: Chat 10-18-2020, 06:35 PM
Replies: 37
Views: 407
Posted By Bunraku
Can we just agree astrologers are biased politically?

Suddenly all descriptors of trumps natal chart is negative when a left leaning person interprets it :lol: and astrologers were all saying he wasn’t gonna win the election, yet he did. :lol:
Forum: Chat 10-18-2020, 06:20 PM
Replies: 12,123
Views: 174,359
Posted By Bunraku
It’s just water sign propaganda to turn you into...

It’s just water sign propaganda to turn you into something you’re not
Forum: Chat 10-18-2020, 04:26 PM
Replies: 12,123
Views: 174,359
Posted By Bunraku
Re: Random Thoughts, strictly Text

It takes several readings for it to make sense.
Worse: rereading the same sentence at 12 midnight wondering why it won’t ever make sense :lol:

What’s even more worse: an important sentence...
Forum: Horary Questions on Relational Issues 10-18-2020, 04:24 PM
Replies: 26
Views: 247
Posted By Bunraku
Re: How does my ex feel for me?

I saw that too :lol:
We’ll have to make another horary for that imo
Forum: Chat 10-18-2020, 04:23 PM
Replies: 12,123
Views: 174,359
Posted By Bunraku
Re: Random Thoughts, strictly Text

Conjunction, square, and opposition?
Is it geometric?
Forum: Chat 10-18-2020, 04:21 PM
Replies: 12,123
Views: 174,359
Posted By Bunraku
Re: Random Thoughts, strictly Text

What degrees would it be generally?
He mentioned 160
Forum: Horary Questions on Relational Issues 10-18-2020, 04:16 PM
Replies: 26
Views: 247
Posted By Bunraku
Of course the ex loves Venus. He’s about to get...

Of course the ex loves Venus. He’s about to get married to Venus :lol:
Forum: Chat 10-18-2020, 04:14 PM
Replies: 12,123
Views: 174,359
Posted By Bunraku
What’s the rationale behind the moon indicating...

What’s the rationale behind the moon indicating this and the reason for those numbers in general?
Forum: Chat 10-18-2020, 03:25 PM
Replies: 12,123
Views: 174,359
Posted By Bunraku
Re: Random Thoughts, strictly Text

What? Should the rest of the chart be ingressed?
Forum: Chat 10-18-2020, 03:16 PM
Replies: 12,123
Views: 174,359
Posted By Bunraku
Re: Random Thoughts, strictly Text

Okay, well I’m just adding 24 hrs to each day.
3rd day Taur
7th Cancer
40th is Virgo
Virgo makes my 10th.

I mean? Why do I need to do this. I can literally just tell how my life is like by...
Forum: Chat 10-18-2020, 05:35 AM
Replies: 12,123
Views: 174,359
Posted By Bunraku
Re: Random Thoughts, strictly Text

Hmm that’s a lot of Jupiter energy.
Minus Venus, doing it’s own thing.
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump


All times are GMT. The time now is 02:11 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005-2018, AstrologyWeekly.com. Boards' structure and all posts are property of AstrologyWeekly.com and their respective creators. No part of the messages sent on these boards may be copied without their owners' explicit consent.